Enjoy shopping & crafting with us..

Sunday, May 27, 2018

Hadiah DIY Hari Guru

Assalamualaikum & Salam Sejahtera... 

Apa khabar semua? Apa khabar juga amalan puasa korang? Mood kami tengah rajin untuk update tentang FELT CRAFT ni. Dah lama sangat di tinggalkan. Bukan bermakna kami sudah tutup business FELT CRAFT kami tapi kami terhadkan pengambilan order! Almaklumlah kami sudah terikat dengan pekerjaan hakiki yang baru. So, tanggungjawab itu perlu diutamakan sebabkan ianya punca rezeki utama kami.. 





Ini adalah project tempahan MINI PILLOW kami. Maaflah, tak berapa ingat siapa yang order. Banyak sangat time ni sebab untuk dihadiahkan sempena HARI GURU... Seronok bila tengok budak-budak sekolah excited untuk hadiahkan kepada cikgu kegemaran masing-masing. 

Time kami dulu ada juga hadiahkan cikgu sempena Hari Guru. Tapi just bagi music box, tempat letak pen... Semua yang dah readymade... Hadiah DiY ni susah sikit nak dapat. So amat bertuahlah budak-budak zaman sekarang. 


Final result!!! Cantik tak? 
Insya Allah, kalau korang juga berminat untuk membuat tempahan, boleh terus WhatsApp kami di 011-24274941 tau. Nak email pun boleh. Nak DM kat Instagram pun boleh. Nak PM di FB / Page FB pun boleh... Banyak caranya... 

Baiklah, lastly terima kasih sebab korang sudi singgah, baca & komen di Blog kami. Semoga kita dapat bertemu di entry akan datang... 

1 comment :

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)