Enjoy shopping & crafting with us..

Saturday, July 23, 2011

TERLALU ISTIMEWA....

Salam & pekaba sume...
Hari ini just nk rilex'n kpl. Dh 4 hari dok pening ngadap auditor. Kelam kabut di watnye... Rp2nya byk pkara lg yg ktorg ter 'miss' dlm akaun... Biasa r kn, akaun ni kdg2 seronok (itu pn klu sume dpt jwb...) tp kdg2 pening kpl... Mesti abg2 auditor tu pn pening kpl gk! Kecian dieorg, sabar je ek... Yg pntg empat2 auditor yg dtg 2 peramah, bleh btolak ansur & PALING2 PENTING dieorg 'jambu'!!! (ish...ingt skit eira, awk 2 dh kawen...)
Smbl2 dok explore netbook ni, tiba2 teringin lak tgk gmbr2 yg btimbun dlm hardisk ni. Family & suami aku sll ckp aku ni giler kamera. Pantang ader kamera, alamatnya adalah aku terselit kat mn2. Lbh kurg mcm dpt nmpk ibu jari tangan pn jadilah...hehehe... Dh tu nk wat camne, sume tu spontan! Telinga aku ni mmg cpt skit 'tangkap' klu ader yg nk ambik gmbr!!!
Oklah, utk tatapan korg sume. Aku selitkn r skit gmbr2 aku & family aku. Family aku xramai pn. Aku 8 beradik + mak + abah + abg ipar + ank buah = 12 orang. Family suami aku ramai, die 3 beradik + ibu + ayah + opah + kakak ipar = 7 orang!!! hehehe... InsyaAllah, ader rezeki nnt aku pn teringin nk tmbh bilangan family aku ni...hehehehe...

gmbr ni time majlis kawen aku kat Kelantan. Mmg happening r... Aku rs happy sgt2... Aku rs aku cantik sgt2 hr 2 (bertuahnya suami aku...hehehe)!!! Aku suka melaram mcm2, pkai bj cantik2, make-up cantik2, sume org nk bgambar ngan aku. Ikutkan hati aku xnak tggl'n bj 2, xnk pulang'n bj 2 kat mak andam. Aku sggp maintain je mcm 2 tp apalh daya diri ini, e2 bj pinjam! Dpt merasa jd cinderella utk 1 hari je...xpelh, jnj dpt merasa!


Ini lh family br aku... Alhamdulillah, sume org happening + 'gila-gila'... xprnh sunyi rumah, ader je citer tbaru... ader je yg nk dbahas'n... yg pntg happening!!!

ni gmbr aku & suami aku. Ktorg jln2 kat Pulau Pangkor.
time ni aku posing ala-ala malu2 skit...poyo je kn...
time ni aku dh stat poyo blk... tp aku suke gmbr ni, SWEET!!!
erm...byk dugaan kami bdua. Dr ml2 knal hgg lh kami slmt di satukan. Itulh membuat'n aku xprnh menyesal kenal suami aku & terima lamaran dia. Dia mmg llaki yg bleh bsama aku utk sm2 ssh, sm2 sng! Aku sll bdoa smg kami sntiasa kuat utk bdpn ngan sume dugaan. Aku yakin, smkin byk dugaan kt tempuh smkin besar rezeki DIA nk kurniakan pd kt... (tiba2 lak aku rs sebak...) Korg sume doa'n KEBAHAGIAAN kami ek...
Okey lh, aku dh mengantuk. Nnt aku smbg blk citer2 aku. Korg lak, smbl2 bc citer aku ni, smbl2 order koleksi-koleksi aku ek... Sume yg TERBAIK dr yg terbaik... KUALITI gerenti tip top punye r...
Thanks sbb sudi dgr citer aku... wsslm

No comments :

Post a Comment

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)