Enjoy shopping & crafting with us..

Wednesday, October 1, 2014

Tudung Bawal Kelate from watanabegirlz

Assalamualaikum & Salam Sejahtera....

Alhamdulillah, kita dah masuk ke Bulan 10/2014. Kita di beri peluang & nikmat di bulan baru ini.  Sebelum ini kami ada maklumkan bahawa sesiapa yang berminat untuk kami promote business mereka di Blog kami ini boleh terus email kami di qasehmuslimah.munirah@gmail.com ! Ingat tak?? So, entry permulaan bagi bulan 10/2014 ni kami nak share dengan korang satu IG yang menjual pelbagai design TUDUNG BAWAL KELATE... Memang awesome sangat-sangat!!!

Sesiapa yang minat pakai Tudung Bawal?? Semua dah tahu macam mana kualiti Tudung Bawal Kelate.. Bukan sahaja gred kain yang berkualiti tinggi malah harganya sangat-sangat berpatutan. Setiap kali singgah di Kelantan, confirm akan borong Tudung Bawal Kelate walaupun sekarang ni dah mewah dengan pelbagai jenis tudung moden & selendang. Tetapi tudung bawal tetap no. 1!!!
Instagram : watanabegirlz
WhatsApp : 0179378564

Ini akaun Instagram tauke Tudung Bawal Kelate kita... Korang boleh follow die di IG watanabegirlz ... Insya Allah dalam IG tu banyak dah update koleksi Tudung Bawal Kelate yang confirm gred AAA!!! Memang senang di bentuk & mempunyai pelbagai pilihan warna. Dan... buat pengetahuan korang semua, design Tudung Bawal Kelate ni adalah LIMITED!!!!

Jom kita check-it-out antara koleksi Tudung Bawal Kelate dari Watanabegirlz ni...





Berpinar mata tu!!! So, buat apa korang tunggu lagi. Terus WhatsApp untuk tempahan. Kalau nak tengok gambar yang lebih jelas, terus follow :-
Semestinya kualiti kain Gred AAA... Harga super duper berpatutan... & gerenti korang berpuas hati... Apa tunggu lagi, ORDER sekarang & bergayalah pada Aidiladha nanti...hehehehehe...

Sebarang tempahan melalui :-
Instagram : watanabegirlz
WhatsApp : 0179378564

enjoy shopping & crafting with us....

2 comments :

  1. saya dah lupa cara pakai tudung bawal..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. meh saya share cara pakai bawal..
      skrg dh banyak cara nk fesyen ngan bawal... (^_^)

      Delete

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)