Wednesday, October 19, 2011

Iklan Sedih Super Gempak...

   

Iklan ni tentang promote insurance je tp bagi saya lak, iklan ni mmg betul2 menyentuh perasaan saya. Menitik air mata saya bl tengok iklan ni... Conform la korang akan menangis gak...
So, sempena hari rabu yang agak mendung ni (kat Ipoh ngah mendung skrg ni, tmpt korang tak tahu lah kannn...), saya sajikan kat korang video ni. Semoga kita lebih menghormati kedua ibu bapa kita & orang yang sentiasa menyayangi kita walaupun mereka kurang dari apa orang lain dapat... Sentiasalah bersyukur & menghargai apa yang kita ada.

4 comments :

  1. awk kejammmmmmmmmmm..nape upload vdo sedih ni ;(
    sedih tgk muka bapak dia..kawan² dia tu jahat kan..tak patut hina org mcm tu..

    p/s: kalau bisu, xyah dgr org membebel :P

    ReplyDelete
  2. e.l.i.z : video ni best kn...menitik air mata sy tau bl tgk video ni...huhhuuuuhuu

    ReplyDelete
  3. mmg sgt sedih. teringat arwah ayah saya bila tgk video ni

    ReplyDelete
  4. kt sbg anak sll lah sedekah'n doa utk kedua ibu bapa kt walaupn mereka telah pergi... takziah dr sy...

    ReplyDelete

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)