Enjoy shopping & crafting with us..

Friday, January 18, 2013

Handmake Craft : Tempahan dari Chor (TM Teluk Intan)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Dah dekat seminggu rasanya tak update blog kan? Maaflah... Kami agak busy! My husband sibuk dok outstation, saya lak sibuk dok ngadap order-order yang perlu di siapkan & akaun yang tak siap2 lagi... En.CEO dh tunggu2... ~sabar ek en.CEO, xsempat nak siapkan!~

Tambahan pula, dah 3 minggu badan ni rasa macam tidak sihat, lenguh2! Agaknya sebab dok ngadap order2 smpai xberkelip. Maklumlah, nak kejar due...

Sambil2 nak update blog ni, kami jenguk2 juga geng2 blogger yang lain.. Macam si cantik manis Fatin Liana update tentang abangnya yang dah kawen! Si Fatin Suhana yang pandai bergaya dengan entry terbaru yang agak menyentuh hati... Blog2 memasak pun jenguk gak untuk cr idea masak nanti... Macam2 lagilah... Siapa cakap bila ber blog xboleh bersosial secara positive?

Erm, dah jauh melencong dah tu! Pada kali ini kami update lagi tentang Keychain Lambang Telekom Malaysia... Memang agak panas keychain ini, menjadi trend lak! Kali ini kami terima tempahan dari Chor pula. Dia test order sebanyak 5 unit dahulu! Kami begitu hargai kepercayaan En.Chor kita... Terima kasih banyak2... En.Chor adalah salah seorang staf Telekom Malaysia Berhad di Teluk Intan.

Keychain Telekom Malaysia Berhad ~ Teluk Intan
Kami cuba hasilkan yang terbaik bagi memastikan customer kami berpuas hati 200%! Alhamdulillah, setakat ini kami terima feedback yang positive dari customer kami... (^^)

Siap 100% khas utk En.Chor
Kami juga ada terima tempahan dari jabatan lain untuk mendapatkan keychain seperti keychain TM ni. InsyaAllah nanti kami akan update kat korang. 
Design & warna tidak semestinya 100% sama macam keychain ni. Korang boleh buat pilihan korang. Lepas tu kita bincang apa yang ok ngan tak ok... Ok?

Kalau korang berminat, buat tempahan sekarang melalui ORDER FORM kami. Hendak tanya apa-apa, boleh contact kami melalui email, FB & ruangan comment di blog ini. Kami akan cuba yang terbaik untuk kami & korang!

Enjoy crafting & shopping with us.........

2 comments :

  1. As Salam..xsangka leh jumpa blogger yg buat craft cam saya cuma saya dah kurang aktif skit bercraft ni..salam perkenalan.. Saya Anim

    visit my blog ya..done follow http://ainimrashihah.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wlkmlsm...thanks for ur comment & follow my blog... Salam perkenalan juga.. leh la kita share2 idea nnt..hehehe..Just call me Eira..

      Enjoy crafting & shopping with us...

      Delete

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)