Enjoy shopping & crafting with us..

Friday, November 14, 2014

Tempahan Keychain dari Quistina.

Assalamualaikum & Salam Sejahtera...

Siapa yang mempunyai anak-anak yang bakal masuk ke sekolah ataupun baru nak daftar tadika??? Apa salah satu caranya untuk membuatkan mereka happy & semangat nak ke sekolah??? Kami ada caranya...hehehehehe (saja bagi effect berdebar-debar...)

Apa kata korang para Ibu Bapa ni suntik semangat kepada anak-anak korang dengan menghadiahkan somethings yang jarang nak dapat di kedai-kedai macam apa yang kami dapat bekalkan kepada korang ni. Macam sorang customer kami a.k.a kawan kami sewaktu di bangku Sekolah Menengah Kebangsaan Kota, Kota Bharu, Kelantan ni...

Quistina Suriati telah hadiahkan keychain comey ni untuk anak tersayang. Tak semestinya korang nak tunggu anak-anak korang masuk sekolah atau tadika dulu baru nak bagi hadiah tapi time-time biasa pun boleh. Nak bagi mereka happy & otak mereka terus berkembang dengan aktif!!!

Ini satu-satunya gambar yang sempat kami ambil semasa dalam proses menyiapkan keychain ni. Kami selalu lupa nak ambil gambar semasa dalam proses sebab agaknya terlalu fokus untuk menyiapkan tempahan-tempahan yang di terima... Awal-awal memang dah plan tapi bila dah start pegang gunting & felt, terus hilang!

Koleksi : Keychain.
Kod : KC021114
Gambar : Upin Ipin
Nama : Qurratu'aini

Koleksi : Keychain.
Kod : KC031114
Gambar : Boboiboy
Nama : Muhammad Qa'id Uwais

Koleksi : Keychain.
Kod : KC041114
Nama : Muhammad Qa'id Uwais.

Koleksi : Keychain.
Kod : KC051114
Nama : Qurratu'aini.

Amacam, terbaik tak?? Ist kita bagi mereka dengan keychain dari cerita kartun kegemaran mereka then 2nd keychain kita bagi yang ada bentuk pensil supaya sebagai peringatan & salah satu bantuan untuk menyuntik semangat untuk terus belajar & suka belajar! Betul tak???

Pada korang yang berminat untuk membuat tempahan, boleh terus contact kami melalui :-
  1. ORDER FORM yang berada di paling bawah Blog ini.
  2. Email kami di qasehmuslimah.munirah@gmail.com
  3. PM kami di Page FB QasehMuslimah.Munirah 
  4. WhatsApp kami di no. 011-2427 4941
Terima kasih sudi meluangkan masa korang membaca entry kami kali ini.
enjoy shopping & crafting with us...

4 comments :

  1. Salam Perkenalan.
    Follower #122.
    Cantik2 craft kat sini.
    drshikinzainal.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan...
      terima kasih banyak-banyak...kalau berkenan nak tempah, just PM sy...insya Allah saya akan bagi harga kasih sayang...hehehehe

      Delete
  2. A digital photo customizing of keychains in singapore is a great way to show off your digital photos. With the advent of the wildly popular digital cameras there was not many options for sharing your photos other than sticking them on the computer or having them printed out.

    ReplyDelete

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)