Wednesday, February 25, 2015

Strok HABA

Assalamualaikum & Salam Sejahtera..

Ada sedikit info kami ingin kongsikan dengan semua...



Korang pastinya dah tahu tentang perubahan cuaca negara kita alami sekarang ni. Memang agak panas sampaikan kami hendak keluar pun rasa malas.. Kalau keluar sekalipun, kami akan lepak lama-lama di tempat yang ber air-cond!! Maklumlah rumah kami tiada air-cond.. Tambahan pula kami ni tak boleh sangat terdedah pada air-cond, kulit ni cepat je kering & menggelupas!! sensitif uoillllssss...hehehehe

Semoga Allah s.w.t akan memelihara & lindungi hamba-hambaNya dari keadaan yang boleh membawa kemudaratan... Amin...
Korang semua jagalah diri & kesihatan baik-baik..

Sape nak voucher? (KFC, TESCO, JUSCO, PIZZA HUT, IKEA...DLL..)
Sila tekan WHOHAA & Terus register sahaja.
PERCUMA! Free voucher (KFC, TESCO, JUSCO, PIZZA HUT, IKEA...and another)
Please visit WHOHAA to join member. (join member for free)

Share IKLAN --> Orang KLIK --> Dapat DUIT!!! Nak tahu macam mana??
Klik 8SHARE dan daftar FREE aje..

Nak tebus barang FREE??? 
Jom join dan tebus hadiah... Daftar free, kumpul point mudah sangattttt... 
Cepat KLIK SINI!!!

Klik LIKE sini yea.. TQ --> QasehMuslimah.Munirah Page


#DIAsedangmengujihambaNya


enjoy shopping & crafting with us...

2 comments :

  1. cuaca panas tak menentu ni, kena amalkan pengambilan air utk elak rehidrasi

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul...saya pun hari-hari refill air dalam botol...
      kalau kurang air, confirm ulser di mulut...huhuuhu

      Delete

Kami memerlukan komen dari kawan-kawan semua untuk memperbaiki & mengeratkan silaturrahim antara kita...
Terima kasih kerana luangkan masa ke blog kami (^_^)